Veelgestelde vragen
Is er iets niet helemaal duidelijk? Bekijk onze veelgestelde vragen.
Inklapbare content
Account
Hoe weet ik of ik klant ben?
Heb je ooit bij ons een aankoop gedaan? Dan ben je klant bij ons. Ontvang je regelmatig nieuwsbrieven van ons? Dan ben je ook klant en kun je inloggen via de volgende link. Klik op 'ja' bij de vraag of je al klant bent. Log hier in.
Ik heb geen account. Hoe maak ik deze aan?
Een account aanmaken is erg gemakkelijk. Vul al je gegevens in, dan kun je beginnen met shoppen! Maak hier je account aan
Meerdere collega's willen een account, kan dit?
Ja dit kan. Er kunnen meerdere email adressen gekoppeld worden aan een bedrijf. Dit kun je helaas nog niet zelf doen, maar wij kunnen dit wel voor je doen. Laat ons weten welke email adressen je gekoppeld wilt hebben aan je bedrijf, dan helpen we je daar graag mee!
Inloggen
Ik krijg geen code op mijn mail om in te loggen.
Probeer in te loggen in een andere browser. Soms kan het ook voorkomen dat de code in de spambox terecht komt.
Mijn inlogcode werkt niet (meer)
De inlogcode die je via de mail krijgt is 15 minuten geldig. Vraag een nieuwe code aan zodra de tijd verlopen is.
Werkt dit nog steeds niet? Volg dan de stappen:
1. Cookies en cache legen:
- Ga naar de instellingen van je browser.
- Zoek de optie "Privacy en beveiliging" of "Geavanceerd".
- Klik op "Browsegegevens wissen" of "Geschiedenis wissen".
- Selecteer "Cookies en andere sitegegevens" en "Gecachte afbeeldingen en bestanden".
- Klik op "Gegevens wissen" of "Wissen".
2. Browser opnieuw opstarten: Sluit je browser volledig af en start deze opnieuw om de wijzigingen door te voeren.
3. Incognitomodus gebruiken: Probeer in te loggen via de incognitomodus van je browser, die geen opgeslagen cookies of cache gebruikt.
4. Probeer een andere browser: Als het probleem aanhoudt, probeer in te loggen met een andere browser om te zien of het probleem specifiek is voor de browser die je gebruikt.
Bestellen
- Kan ik zonder KvK nummer bestellen?
Nee, dit kan helaas niet. Alleen bedrijven die beschikken over een KvK nummer kunnen bij ons een bestelling plaatsen.
- Hoe gebruik ik een actiecode?
De kortingscode kun je in de winkelwagen invullen onder 'Kortingscode'.
- De actiecode werkt niet, wat moet ik doen?
Controleer eerst of er geen typefouten in de kortingscode staat. Mocht dit niet het geval zijn, controleer dan of de kortingscode nog geldig is. Indien de kortingscode verlopen is, kun je deze helaas niet meer op de bestelling toepassen.
- Waar zie ik mijn bestelhistorie?
Volg de onderstaande stappen om je bestelhistorie te zien: Login op je account, Ga naar 'Mijn profiel', Je kunt nu al je bestellingen bekijken.
- Wat is de status van mijn bestelling?
Nadat je bent ingelogd kun je onder het kopje 'Mijn orders' de status van jouw bestelling terug zien.
- Ik kan mijn order niet afronden, hoe kan dat?
Controleer de volgende 2 zaken: Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €150 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden. Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden. Is jouw orderbedrag hoger dan €150,- exclusief btw en verzendkosten en ben je ingelogd op jouw account, maar lukt het nog steeds niet om de order af te ronden? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0) 315 65 71 65 of via WhatsApp via +31 (0) 6 22 7 111 03 of via info@jodecoglass.nl
Betalen
- Ik kan niet betalen, hoe kan dat?
Controleer de volgende 2 zaken: Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €150 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden. Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden. Is jouw orderbedrag hoger dan €150 exclusief btw en verzendkosten en ben je ingelogd op je account, maar lukt het nog steeds niet om je order te betalen? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0) 315 65 71 65 of via WhatsApp via +31 (0) 6 22 7 111 03 of via info@jodecoglass.nl
- Kan ik mijn factuur online vinden?
Het is helaas niet mogelijk om om jouw factuur online te bekijken. Via de mail krijg je jouw factuur toegestuurd. Niks ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0) 315 65 71 65 of via WhatsApp via +31 (0) 6 22 7 111 03 of via info@jodecoglass.nl
- Kan ik op rekening betalen?
Dat kan, houd er wel rekening mee dat de eerste bestelling altijd vooruit betaald moet worden. Vanaf de tweede bestelling is het mogelijk om op rekening te kopen en vooruit te betalen. Dit kun je in het bestelproces bij het onderdeel 'betaling' aangeven.
Bezorgen/afhalen
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Is het artikel op voorraad en voor 17.00 uur besteld? Dan ontvang jij je bestelling binnen 2 werkdagen. Als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is krijg je van ons altijd bericht.
- Ik wil mijn bestelling ophalen, kan dit direct?
Het is helaas niet mogelijk om direct je bestelling op te halen. De producten moeten eerst uit ons magazijn gepakt worden. Neem contact met ons op over hoe laat je de bestelling wilt komen ophalen.
- Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kun je tijdens het afronden van je bestelling vinden onder het kopje 'Verzendwijze'.
Breuk
- Wat moet ik doen als een artikel gebroken is?
Stuur een mail inclusief foto van de doos/het artikel naar financial@jodecoglass.nl. Je ontvangt dan een credit nota voor de gebroken artikelen.
- Op welke termijn krijg ik mijn geld teruggestort?
We hanteren een termijn van 14 dagen.
Particulieren
- Kan ik als particulier bij jullie kopen?
Nee dit kan helaas niet. Alleen bedrijven die beschikken over een KvK nummer kunnen bij ons een bestelling plaatsen.
Nieuwsbrief
- Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Aanmelden kan op twee manieren: Scroll onderaan de pagina naar aanmelden nieuwsbrief, vul jouw gegevens in en druk op de button 'Aanmelden'. Bij het aanmaken van een online account kun je je ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Klik boven aan de pagina op 'Registreren', vul je gegevens in en vink onderaan het vinkje aan bij 'Graag ontvang ik de e-mailnieuwsbrief met acties en aanbiedingen'.
- Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Stuur een e-mail naar mandy@jodecoglass.nl om je af te melden.
Showroom
- Kan ik een afspraak maken om de showroom te bezoeken?
Dat kan. Stuur een email naar info@jodecoglass.nl of neem telefonisch contact met ons op via +31 (0) 315 65 71 65
- Is de showroom up-to-date?
In onze showroom staat onze huidige collectie maar ook de voorverkoop artikelen van kerst/lente. De showroom is dus altijd up-to-date.
- Wat is het adres van de showroom?
Het adres van de showroom is hetzelfde als ons kantoor/magazijn. Anholtseweg 34 7091 HB Dinxperlo